czwartek, 20 listopada 2014

Kalendarz adwentowy - inspiracje.

Już za kilka dni rozpocznie się adwent czyli czas oczekiwania i przygotowania. Mnie kojarzy się z lampionem, który jako dziecko nosiłam na roraty, kolorowym kalendarzem z okienkami, w których skrywały się czekoladki i przed świątecznymi porządkami mojej mamy, po których tata nie mógł nic znaleźć:) 
Teraz gdy sama jestem mamą, zabrzmiało jak reklama syropu:P, jest to czas porządków, dekorowania i pieczenia. 
Sprzątanie nie wiem czy ktoś z nas to lubi, ale efekt tuż po na pewno.  
Dlatego, jeśli chodzi o plan działania w przygotowaniach do Świąt Bożego Narodzenia, to polecam blog perfekcyjnapaniwdomu.
 Dzięki poradom Kingi nie powinniśmy o niczym zapomnieć i zostawiać wszystkiego na ostatnią chwilę. 
Ja dzisiaj nie o porządkach a o jednym z symboli jakie towarzyszą w wielu domach w tym okresie czyli o kalendarzu adwentowym. Ja ja jeszcze naszego nie zrobiłam- pomysł jest wykonaniem pochwale się w przyszłym tygodniu. A oto kilka inspiracji: 



      deccoria.pl


    ifeon.blogspot.com


                                                                         stylowi.pl






                                                      skarpetki-tickledmummyclub-com


                                                                 e-florystyka.pl


                                                         www.northstory.com


                                                                      shabbychic.blox


                                                   modernmeetsvintage.blogspot.com



Pozdrawiam:)


                                                                   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz