poniedziałek, 22 września 2014

Chrzest naszego synka

W drugą niedzielę września podczas mszy o godzinie 11-tej w naszym kościele parafialnym odbył się chrzest naszego młodszego synka Kamilka. Przygotowaliśmy się do niego zarówno duchowo jak i wizualnie.

Kupiliśmy ubranko, świecę i biała szatkę. Najtrudniej oczywiście było znaleźć coś dla mnie, ale udało się:P





















W ramach podziękowań  gościom za przybycie podarowaliśmy na pamiątkę aniołki z dedykacją od Kamilka. ( to one są w koszyczku na pierwszym zdjęciu)











Winietka z bliska:




Nasz skarb już po mszy:)




Pyszny torcik.




 Pamiątki.















Dla zainteresowanych:
-szatka i świeca Allegro.pl
- ubranko Kamilka Carpe diem
- aniołki z winietkami Allegro.pl




Pozdrawiam:)








.

2 komentarze:

  1. Miło mi że zawitałaś w moje blogowe progi, dzięki temu trafiłam do Ciebie i zostanę na dłużej, pyszności gotujesz widzę, a z okazji chrztu Waszego synka, który przyjściem na świat uradował tak wiele osób, życzę Wam aby rósł duży, silny i zdrowy i żeby był dla Was źródłem nieustającej radości :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zainspirowałaś mnie komodą-teraz jestem w trakcie odnawiania szafki do kuchni. Dziękuję za życzenia i pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń